Sillyer n GeorG

October 02, 2008

老實不客氣

多謝咁多位 Auntie 同 Uncle 對可可米的愛錫 ^x^, 最近大家開始問我需要d咩嘢 for 可可米, 因為想買/sponsor比我哋. 不過可可媽實際太懶 (sorry sorry), 由始至終都無準備過一個好 proper 的 shopping list 比大家認頭. 只係當知道永安 and 吉之島有 BB product on sale時, 可可媽同可可爸就走去看看, 見到啱就買咗. 同埋老實請, 有d bb大件東西實在貴貴 (e.g. baby cot, high chair, stroller), 都唔係好好意思叫大家以個人名義買比我哋, 但又唔係好知點可以幫你哋 group 埋. 至於d consumables 就更加"濕星"啦 (e.g. diaper, cotton, baby wipes), 都係唔知點叫你哋送比我.


至於bb衫仔方面, 因為 Auntie Paroni 已經進貢咗好多好多好靚靚又新淨的衫仔裙仔比可可米, 而可可姨, 可可丈同可可姑又時不時行街街時/去旅行時買了很多衫仔回來比可可米. 所以我同 GeorG 都想叫大家唔好買d babywear set 比我哋啦, bb好快就唔啱著, 同埋頭頭一兩個月可能好少出街, 我哋唔想浪費d靚衫, 未著就唔啱, 好浪費 ga ma.

如果大家真的好想買禮物給可可米, 我哋會提議你們封禮是給bb, 我哋儲埋所有d錢打算會買一個靚靚的擺設在可可米滿月時送給她留念, 雖然實質的擺設是什麼還未決定, 可能是一個金的擺設, 可能是一塊水晶, 又或是一粒 diamond...haahaa....welcome for any suggestion.
在這裡先代可可米多謝各 Auntie and Uncle 先 ^o^

1 Comments:

  • 買gold kitty啦梗係, 我打算遲多2年唔再同mironi開b party (因為開一個大party要洗6/7000蚊架, 真係買到), 就每年買一隻生肖kitty/國家kitty比mironi!! 但我已經買左禮物比可可米啦bor, 咁點算呀

    By Blogger Unknown, at 1:04 PM  

Post a Comment

<< Home