Sillyer n GeorG

September 01, 2008

SeReNa - Our Car

去完 carplate auction 後, 就同 GeorG 行吓車行, 灣仔 Harcourt Road 成條街都係 showroom, 其實之前我哋大慨都有了心水, 不過再看看有無新 promotion......首先去了 Mazada and Mitsubishi, 因為之前都無睇過佢哋的7/8人車, 但佢哋的7人車都唔係我哋想要的, 之後再去 Toyota看 Noah 同 Previa....Previa 外型靚(無咁方)但貴, Noah 總覺得外觀 OK, 但內部唔 OK, 好似好 typical 的日本車, 似玩具多d.

之後去了 Honda 看 StepWagon. StepWagon 最近出了 2000cc 7人版 (原本只有8人版), GeorG 很想架車中間可以有兩個 separate seats, 同埋個 walk through 夠闊, 方便在車上行來行去. 而呢架新的 step wagon 就正好 fit 我哋要求, 仲要送皮椅同後泊車 cam....買step wagon 的另一好處係一向佢的二手價都好硬淨. 不過因為臨時臨急, 最快都要等到5點先有得試車, 我哋唔可以等到咁晏, 所以約了 next saturday 再去試車.

我哋 and then 再行去 Nissan 看 Serena, 其實未有StepWagon 2000cc 7人版之前, 我哋一直都打算買 Serena, 因為架車有個最好的 flexibility 就係可以變做8人車, 但如果 set 7人時, 中間個行又可以有兩個 separate seats, 同埋個 walk through 夠闊, 好 appreciate 個 interior designer好細心:p 照顧到家庭車的需要. 咁啱架車可以即刻偷少少時間出去試一轉, GeorG 就決定立刻上花園道行一個圈看看如何. 作為司機, GeorG 對試車結果極為滿意, 因為行車好靜, 上斜都夠力 (不過仲未試 step wagon wor, 咁快下 conclusion)! 但作為精打細算的太太(即係我), 緊係 price-conscious 啦, 因為其實兩架車都 meet 到 our expectation ar!

Serena 的車價同 Step Wagon 相差只很少. StepWagon 車價已有後泊車 cam AND 皮椅. 但 Serena 昨天的 last day promotion 只送後泊車 cam OR 皮椅. GeorG 話架車大, 後泊車 cam 好緊要, 同埋 Serena 的絨椅經防水防污處理, quality 也很好, 唔係 cheap cheap 那些, 個 Sales 都 suggest 我哋用舊了才再考慮換皮椅, 唔好浪費原裝的椅子, 又好似好啱 (雖然我都係喜歡皮椅多d) :p

經一輪商議, 個 sales suggested us to pay $10,000 deposit to hold the last day offer (唔過數住), 如果下星期我哋試完 step wagon 決定唔要 Serena, 佢再幫我哋 cancel 番張單....不過我知其實 GeorG 是喜歡 Serena 多一點, 因為佢覺得好好揸 (其實之前阿妹結婚時租的7人車正是 Serena) 所以佢好 willing to accept 呢個 arrangement. 我估我哋最後都極有可能買下它....但屋苑車位幾時先有呢?? 要Cool Iron or Diamond Silver colour 好呢?? haahaa....

Nissan Serena (Cool Iron colour on display):

0 Comments:

Post a Comment

<< Home