Sillyer n GeorG

September 01, 2008

Our carplate in Auction

因為可可米, 我哋商量過決定買車 (其實都無咩商量, 因為呢d鎖碎的大事情我唔想理, 所以決定由得 GeorG 自己話晒事, 畢竟我唔識揸車...哈哈, 除了車, 仲有相機同 video camera 我都唔會煩, 佢全權負責).

有時, GeorG的細心係令人估唔到.....如果有參與過我哋 wedding 的人都可能仲記得想當年 2005年11月5日, GeorG送給我的其中一個 surprise 係佢投了一個車牌"CG1105" 送給我 (那時候仲未有自訂車牌呢樣嘢), 不過我哋果時都無揸車,所以無掛過個牌, 一年後就比政府收番. 原來前陣子 GeorG 已做了準備, 入紙再申請個牌, "CG1105"被運輸署安排在上星期六早上在會展舉行的車牌拍賣會進行拍賣, GeorG 很緊張, 捉了我一早起身去拍賣會, 看看有沒有人同我哋爭, 結果...哈哈, 咁 unique meaning 的車牌就緊係無人同我哋爭啦....所以我哋可以用抵價 $1000 投得 CG1105, 在不久的將來你們就見到 CG1105 在街行 ga la ^o^
Outside the Auction Hall @ convention centre

CG1105 in Auction

letter from Transport Department re Auction details, our carplate is ranked #126 on the bidding

咁我哋會買架咩嘢車放 CG1105上去呢? 答案係....請看下個 post :p 先看看 GeorG 在回家途中為我拍的照片, 佢話第日會同可可米講媽媽今年近中秋節時雖然肚子不是很大, 但其實已經 carry 住 BB 啦.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home