Sillyer n GeorG

August 31, 2008

又一虛榮品 - LV Neverfull MM

買呢個袋說來話長, 很久之前 (我諗都有年幾兩年), 見到香港的 LV剛出了呢個袋, 不過係 Monogram pattern 已經有d興趣, 有日仲同阿妹去LV問問要幾多錢, 原來中 Size (即 MM) 只係 HKD4750, 唔掛之得咁多人"咩"呢個袋啦, 原來價錢唔貴, 又大個袋, 正當我同阿妹打算不如買一個一齊用時, Sales 話已經 out of stock啦, 咁唯有排 waiting la. 點知 sales 話 waiting 都唔接受啦, 因為已經很長的 order list....嘩, 唔係呀, 咁誇張, waiting 都無得排, 見到越來越多人用呢個袋, 之後就決定放棄了......連 LV 門口都無入 :p

直到7月頭同老公去 Osaka, 見到日本的LV shop 門口 display 咗呢個袋, 不過係 damier pattern wor, 都好 wor, 我無 LV 袋係呢個 pattern, 而且呢個 pattern 襟污糟, good, 可以做diaper bag, 就同老公走入去睇睇, 個袋要 79500Yen (~ HKD5800), 不過Monogram pattern 的 Neverfull MM在日本也是同一價錢! 如果熟 LV 的人都知 damier pattern 一向比 monogram pattern 貴少少, 依家同價咪好筍 ^o^
我知道家姐今年成日都要飛去歐洲出 trip, 所以看完 display 後就走咗, 因為一心諗住叫家姐係歐洲買可以免稅 ar ma, 咁咪慳得一蚊得一蚊 :p

回到 HK, 同家姐講, 佢話 next week 去 Milan 出 trip 幫我買, yeah! 很奇怪, 我上 LV website 找個袋的資料比家姐時, 只發現個袋在日本 LV 的 website 出現, France, UK, USA 全部都找不到. 家姐在 Milan 打比我, 佢話 LV sales 同佢講個袋係 district restricted 款, 應該9月尾歐洲先 available >.<

不過好在我仲有幾個同事在我之後的 summer holiday 去日本, 7月中第一個同事去咗日本北海道同東京幫我買, 但失望而回, 因為 LV 話out of stock, 大概 2 weeks 再番貨! 兩個星期後, 我另一個同事又去 Tokyo, 佢去咗好多間 LV, 但全部都係話 out of stock....oooh ooh....之後的希望就係我個 boss, 因為佢咁啱去 Hawaii 渡假!!

其實之前佢知我揾同事幫我去日本買個 LV 袋已經笑我, 仲話一定唔會幫我買, 因為咁大個袋又貴重, 好大壓力幫我買回來. 所以當我 confirm 第二個同事買唔到時都一心諗住第日等歐洲出先叫家姐買, 不過 boss 臨放假前的一天竟走出來問我第二個同事買唔買到我的 LV (因為個同事去完日本仲放多幾日假所以未返工), 我話佢 email 咗我話買唔到呀. 點知我老闆竟然叫我比個袋的details 佢, 佢話如果咁啱比佢係 Hawaii 見到 LV 就試吓幫我 check 吓啦, 我再三問佢係咪自願幫我買, 佢就話比我啦.

結果, 咪就係下面 lor, boss真係幫我在 Hawaii 的 LV 買咗個袋回來, 佢話 LV 的 sales 猛同佢講呢個袋好搶手, 又 limited stock, 講到好巴閉咁話個袋要下年 worldwide 先有......d同事見到個袋的真身都話好靚, 不過佢哋大部份人都覺得唔捨得5千幾蚊買個袋, 而我亦萬歲了afternoon tea to show my deepest appreciation to all colleagues who helped me to look for this bag, they are all so nice ^o^


個袋最後當然又係 GeorG 認頭啦, 我無叫 ga, 又話唔駛ga, 係佢自己比$我 ja...hehee....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home