Sillyer n GeorG

September 11, 2008

做媽媽的感覺 (2)

呢兩日覺得個肚有d扯住痛, 唔知係咪行得多了, 定係可可米又長大了? 同 GeorG 講佢就叫我唔好咁操勞.....我都只係自己開過一次洗衣機同埋掠衫 jer :p

仲有呢兩晚出現了奇妙的感覺, 我個肚皮有時會感覺好硬, 好似有舊嘢突咗出來, 唔知係咪可可米的屁股仔or頭仔頂了出來呢, 都幾得意 ga. 而且我們發現可可米的 movement 已經可以係同時多過一點, 而且也懂得快速連續幾下的郁動, i think she is doing stretching and coordinating exercise ^o^

仲有唔夠100日, 我們的家就會由兩口子加到三口子, 每當幻想到我同 GeorG 手忙腳亂湊bb的情形, 我就覺得好得意. 這也代表我同 GeorG 踏入人生的另一階段, 要由頭學習一種新學問, 有點期待卻又擔心, 唔知我們可不可以做到稱職的爸爸和媽媽呢?? 可可米, 你都要努力呀, 你也要好好的在媽媽肚內成長, 適當的時候還要把頭仔轉下來準備出來, 不要制造亂子給媽媽 (heehee...原諒媽媽是一個有高要求的人).

1 Comments:

  • should be everything go right on your track, don't worry!

    By Blogger Unknown, at 7:15 PM  

Post a Comment

<< Home