Sillyer n GeorG

September 17, 2008

做媽媽的感覺 (3)

唔知係咪呢幾日空氣唔好, 加上天氣又好焗, 媽媽沈日開始唔多舒服, 返工的途中狂打乞嚏, 個鼻又猛流鼻水之後仲塞埋, 搞到無晒心機做嘢. 沈晚頂唔住決定食粒 Piriton 諗住好瞓d. 點知半夜都係比d鼻水塞醒咗, 不得不下床搞搞個鼻去個 wee wee 先再瞓過.

今朝臨起身時小腿仲要抽搐, 當然又要勞煩 GeorG 幫我按摩, 佢猛叫我放鬆, 但舊肉真係抽到好鬼痛點放鬆wor >.< 搞咗數分鐘舊肉終於鬆d點知一放平番隻脚又抽過, 今次痛到我眼淚都流埋, 最後攤咗在床上多15分鐘先起身返工. 有諗過請 sick leave 休息吓, 因為個鼻又唔舒服, 隻腳又隱隱痛, 不過算啦, 都應該捱得住, 唯有慢慢"gut"番公司, 結果今朝都遲咗半個鐘先返到公司 :p

其實呢幾日我小腿抽搐的次數密了很多, 兩三日就抽一次, 但我朝早又唔係行到好累, 所以都唔知點解??希望有網友仔可以話比我聽點樣可以減少小腿抽搐啦, 因為真的好痛呀 >.<

1 Comments:

  • Coco Mum, did you use pillows to raise your legs and lie down flat at night when you're home? This should be quite good in relaxing and resting them. But for me, seems like even now, i still get occasional cramps which cannot be explained as well :p

    By Blogger Dopie, at 7:07 AM  

Post a Comment

<< Home