Sillyer n GeorG

September 29, 2008

終於又到產檢時間啦!!

自從有咗之後就在 babykingdom 到結識了一班0812的媽咪, 知道有好多媽咪都專登去搵個私家醫生照 4D 相, 因為想見見 BB 在肚內的盧山真面目, 究竟係似 daddy or 似 mammy.....我就無突登去照4d呀, 因為 Dr. Ng 產檢部機可以 produce 埋 4D screen 同埋 print 4R 相比我, 所以我每次產檢都可以話當自己做了4D checking.

好不容易又過了4個多 weeks (上次產檢係8月25日), 終於又到產檢的日子啦 (9月26日). 唔知做咩, 成個 friday afternoon 可可米都好似特別 energetic, always move inside my tummy, 我就好擔心, 因為驚佢郁到累, 到產檢時就去瞓覺唔肯郁比我哋睇. 所以我就同可可米講叫佢快d sleep, 留番d精力 checking 時先再郁比我同爸爸睇, 但佢都郁唔停, 一路搭 AEL 出中環我都見我個肚皮起伏不定, 可想而知佢幾起勢咁 move ~.~"

因為趕 report, 所以今日做到 last minute 先離開 office, 原本想 checking 前去麥當當吃個 Happy Meal 利誘吓可可米等佢陣間合作d, 但都無時間, 唯有同佢講, 如果佢乖, 今晚就會食餐好 (因為我食咩佢食咩 ga ma).

唔知係咪因為無食 Happy Meal, 所以做 checking 時佢開頭又用一隻手 cover 住佢的大半邊面, 所以我哋只可見到右眼, 右耳仔 & 好修長的手指 (醫生話 : 嘩, 你睇佢d手指幾長幾靚!).


我係女仔, 怕怕羞羞, 唔比你哋睇 (設計對白)


搞咗一陣阿b仲係力保私隱唔比我同老公睇清楚個樣, 我哋都無乎 (其實佢係無郁到, maybe sleeping), 當然我內心就緊係失望啦, 每個月進貢 Dr. Ng 一千大洋又無靚相攞走, 好肉痛 ga ma >.< 上次又係咁, 今次又係咁, 已經一個 week 前我同 GeorG 晚晚都同可可米講叫佢合作 ga la, 點解佢唔聽話呢 >.<

醫生唯有跟住再轉番 2d continue to measure the length of leg bone, etc. 而我又開始拍拍個肚同bb講叫佢快d伸開隻手比 Mammy Daddy 見吓啦. 就係呢個時候, 我開始感覺到佢郁啦, 睇個 screen 都見到佢隻手郁郁吓, 隻手仲好似離開咗塊面少少, 醫生又即刻將個 scanner "look" 番上面, collect 咗一陣 data 後就 change to 4D screen比我哋睇, Yeah yeah, 終於見到啦, 仲要係正面, 不過唔知d data 係咪 collect 得唔夠多, 個鼻好鬼扁又大, 隻眼仔又無咩輪廓. 咀都ok la, 不過唔似我又唔似GeorG , 同埋我覺得個樣好男仔 lor.

醫生見我唔多 happy, 就話bb浸住水咁耐係醜樣d ga la, 出來就靚好多, 唔知係咪安慰我呢?
今次醫生無 print 到可可米 reading 個 page 比我, 我哋又無帶 camera. 所以都唔知可可米個頭仔仲係咪好似上次咁大d d. 不過我記得 Dr. Ng 話可可米 有2lbs9oz. 醫生無話太大 or 太細, so i assume size normal 啦.
今日好 briefly 同醫生講過開刀同順產的問題, 我哋暫時都仲未 finalize 個 decision, 不過就決定 book 咗 12月5日的手術室先, 如果到時最後我哋選擇開刀, then 12月5日就會近接可可米啦!!

至於醫院有 renovation 的問題, Dr. Ng 話依家間間私家醫院都有大大少少的 renovation, 養和, St. Paul, Canossa 間間都有工程做緊, 佢話 Canossa 仲要搞到連私家車都入唔到, 唔可以 parking, 佢去幫 patient 做手術時都好唔方便, 唔知將架車放在那裡 ~.~" 佢話港安可能多 foreigner customer, 所以比較好交帶, responsible D, 主動出信講比你聽醫院有 renovation, 佢話其他醫院連信都無 tim 呀~.~"
Well, 可能係上天安排啦, 既然係咁, 就唔再諗 change hospital 啦.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home