Sillyer n GeorG

August 29, 2008

多謝老公

呢段懷孕的日子我時時情緒不穩, 苦了老公, 因此又要工作, 又要照顧我的起居飲食, 更要體諒我的脾氣 :p
不過我真的知道你好錫我, 任勞任怨. 見到你沈晚買給我的小東西, 你問我開唔開心, 雖然我表面上 cool cool 的, 但其實個心都唔知幾甜, 晚上睡在床上還偷偷地笑. 因為知道就算我不在你的身邊, 你也把我放在心上, 呢d咁細心的東西也替我想到同買比我....heehee...多謝老公......^x^ ^x^ (kiss kiss)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home