Sillyer n GeorG

July 27, 2008

星期五的產檢 (25 July 2008)

前兩個星期"蔡瀾嘆世界"介紹了中環歌賦街的九記清湯腩同埋結志街的蘭芳園 (出名吃撈丁, 厚多同埋絲襪奶茶), 我哋一路吃老爺的生日dinner 一路比電視的介紹深深吸引.....既然我山長水遠出中環產檢, 而且產檢令我可以大條道理享受 sick leave (不過我都好 diligent 只係請下午半日 sick leave), 不如就出城食 lunch 啦.... 今次產檢可可姑(可可姑=可可米的姑姐)也去趁熱鬧, 因為她放 summer 呀, 所以可可媽就叫可可姑不如一齊去中環揾食, 可可姑興奮莫名, 仲舉腳贊成 ^o^ (點解無可可爸份? 因為我由 airport 出到中環已經1點半, 可可爸的 lunch等不到咁晏啦!)

由 IFC 行去蘭芳園不是很遠, 不過天氣實在太熱, 好似想溶咗我咁 :p 經過蘭芳園, 我哋決定先去找九記, 回來再吃蘭芳園.....在九記的門口等了10分鐘先有位, 那碗牛腩河 ($25) 都不是想像中咁 impressive, 份量又唔大, 所以不用等消化已可即刻去蘭芳園再戰 ^o^ 我哋 order 了一客"心多多撈丁", 西多士, 凍奶茶同埋凍檸賓. 撈丁味道唔錯, 不過我最impressed的是西多士, 因為一d都唔油淋淋, 我食咗後也不內疚...呵呵呵呵...

好啦, 講番主角產檢...Doctor 再一次 confirm 可可米係BB女, 醫生今次都有順便做埋結構 checking. 佢話bb的 stomach, heart, diaphragm一切正常, 開頭BB擰咗塊面向埋面醫生睇唔到可可米的面仔, 我只好叫BB合作d, 之後醫生話BB的咀仔 ok, 我諗佢的意思係指BB無兔唇, 又可放下其中一舊心頭大石 :p 我問醫生BB的手指腳指齊唔齊, 佢竟然笑住話腳指仔多一隻少一隻都不是大問題啦. 不過佢都話BB的 fingers alright though she didn't really count with us. Anyway, whenever she said xxx is ok, yyy is ok, I wont challenge her and only believe her professionalism, in any case I wont know by reading the ultrasound pic ~.~” haahaa…今次醫生印了一張BB 的3D 相比我哋. 不過都睇唔出可可米似我定似可可爸, 因為可可米依家似隻小ET多d...哈哈哈哈.....

可可米已經重9oz…不過有無人可以話比我聽9安士即係幾重呢, 有無兩隻奇異果咁重呀? 而我可可媽雖然唔係食多好多嘢 (因為我一向都大食) 已經重 117lbs啦, 我 target 係到生時唔好重過135lbs :p 唔知到時可唔會唔會超標呢?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home