Sillyer n GeorG

July 28, 2008

胎動???

好開心呀, 今朝天光時無端端隻腳抽筋 ~.~" 我即刻大叫"老公", 可可爸當然比我痛苦的叫聲加表情嚇醒. 按摩了一輪後隻腳鬆番了. 打算再瞓時, 突然肚皮有兩吓好強烈的跳動 (因為我平臥, 所以看不到那些跳動是否大力到在肚皮上也看到.) 我即刻拿了可可爸隻手放在我的肚皮上, 等了一會我的肚皮又跳了兩吓, 老公很開心呀, 因為佢都感覺到強烈的跳動. 那感覺就像肚內的可可米狠狠的kick我的肚皮. 不過之後就再無跳了, 而我又瞓番了. 不知道這就是胎動嗎??

可可爸今天下午就要出 business trip 去 Beijing & Tinjing, 要星期四晚才回來, 不過佢已經印好了 fairy tales帶埋出 trip, 每天晚上會打電話回來繼續講故事比可可米聽 ^o^ so sweet. 不過可可米都好 sweet, 因為佢係爸爸走之前同可可爸打了個招呼, 搞到可可爸好開心呢!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home