Sillyer n GeorG

March 04, 2008

今晚去睇首映呀!!

我咁大個女都未睇過首映, 好大鄉里...hoohoo.....多得我個好同事 invite 我, 因為呢套"軍雞"係佢舅父監製 ga, 好犀利呀! 呢套戲仲可以去法國參展, 勁!! 唔知今晚會唔會見到 d 星星呢?? 好興奮 lor, 因為都係我第一次去 Element's The Grand 睇戲!! 只可惜 GeorG 出咗 trip, 今晚我叫咗 阿哥去睇啦....
佢話套戲啱男仔睇多d...因為好暴力, 不過我合埋眼都會支持到尾....haahaa.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home