Sillyer n GeorG

February 25, 2008

靚靚 - 自家設計的喜帖

呢張就係我阿妹同 Cyrus 的喜帖啦, 成張卡的 idea 都係我阿妹自己諗, 但由於我同阿妹的電腦技術都唔係好掂, 好在我有好朋友......多謝 Minnelli 借佢公司的 designer 幫忙, 得以讓這個傑作順利誕生...Hurray.....至於印刷, sis 都係搵番想當年幫我印帖那間廠, 老闆娘仲記得我張帖 ga!

其實我已覺得自己張帖好特別....但比起 sis 呢張帖, 就慚愧得多啦....因為佢再有心思d, 自家設計 wor, especially the cartoon at the back, my sis draw ga!!! 喜帖全面睇 :
為咗令大家清楚看看 sis 的畫功, 我影了個 close up 比大家睇.....
請為我 sis 的精心傑作喝采 ^o^
也借呢個機會多謝每一個 send 祝福(or 講恭喜)比我同妹妹的好朋友 ^o^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home