Sillyer n GeorG

February 17, 2008

Sanrio Q 版電話繩

Super lucky of me! 今晚 GeorG 要工作, 所以就陪吓 Mum, Dad and sis shopping and dinner (其實係佢哋陪我 shopping and dinner 就真... :p)

去咗 CWB 皇室堡樓下個間扭旦 shop, 原本係陪 sis 扭一 set肉桂狗的 mini 扭旦機....點知比我見到 熱爆的 Sanrio character Q 版電話繩!! 好鬼c cute, total 有五款, Hello Kitty, Melody, Keroppi, XO 同 Kuromi! (of course 我最想要 Kitty 啦!)
當我哋一家人"部"住架扭旦機, 有一班接近40嘅 friend group 又一齊"裝裝吓", 原來其中一個男仔勁想要 Keroppi 個款! Mum 話佢見到下一個扭出來的應該是 Hello Kitty, 猛叫我快d比錢扭 (of well, 我阿 mum 有時對扭旦仲熱衷過我, 我屋企有部份 Kitty 扭旦都係佢扭番來 ga!)....與此同時, 個男仔又話 if it is Keroppi, he would buy for me ~.~" So i decided to "do"$10 八達通扭一扭啦....when the egg drop out....i scream....yeah yeah....it's Kitty....ho yeah!! It's so CUTE ^o^ heehee.....今次決定用咗佢!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home