Sillyer n GeorG

January 25, 2008

Housewarming Party @ Loretta's Home (18 Jan 2008)

2008年1月18, 星期五, 放咗工後我哋一行五人坐阿Dick 嘅私家車去 Loretta 的屋企作親善探訪 (haahaa....實質係打搞打搞....). 話晒係第一次做訪, 我哋當然唔會只帶兩梳蕉上去啦....除了帶了 Loretta 點唱的賀年全盒外, 我哋仲買了數盒 Hello Kitty 不同款的餅餅, Hello Kitty 朱古力金幣, Hello Kitty 中式賀年吊飾.......哈哈, 皆因 Loretta 都係 Hello Kitty 粉絲, 只不過無我咁巔啫!

Patrick (Loretta 的 husband) 同我講話自從 Loretta join 咗 AA 識咗我後, 佢哋屋企開始多咗 Hello Kitty 入侵, 我話 "好事來 wor", 但佢擰頭 ~.~" .... oh 比人哋老公 complaint tim....haahaa....

今晚 dinner 極豐富, 全部都係 Delifrance...由頭盤到 dessert...yum yum....食完仲有 Wii.....2008 Beijing Olympics 同 Wii Fit 都好好玩呀, 最正是阿 Dick 帶埋佢屋企兩個手制來, 所以可以4個人一齊比賽, 勁 high 呀!
快樂的時光眨吓眼又過, 好在有車接送, 雖然有行了一點怨枉路, 但都很快回到家, 但都要勞煩 GeorG 睡眼惺忪咁出來開門比我...heehee....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home