Sillyer n GeorG

January 25, 2008

My Dad's Birthday Banquet (10 Dec 2007)

自從 Daddy 60 歲大壽後, 每一年 Daddy 生日都會擺兩圍同親朋戚友吃餐飯. 今年我哋去了佐敦新開的稻香設宴招待, 是晚"陳府壽宴"的菜譜:
而我亦响機場的 Regal Hotel 訂了很美味的 Black Forest Cake for dad's birthday:
Daddy 切蛋糕時的開心情景:
各位賓客盡情麻雀耍樂 : (媚姨最厲害, 一個人嫌顧兩張麻雀枱, 又要打自己嗰局, 又要擰轉頭教 Cyrus 打, 最重要是咁都可以食糊....哈哈哈哈, 果然係雀林高手!!)
當然不可缺少的大合照:
仲有拆禮物時間.....如果大家有睇開我個 blog 嘅可能會記得我較早之前 (11尾&12月頭) 好努力咁 DIY 緊一個睇得但唔食得的蛋糕比 Daddy as birthday gift.....我阿妹見我咁有心, 所以都親手做咗張 birthday card 比 Daddy, 裏面仲有我哋5個樣圍住 daddy 個樣 ga, 好 warm 又好 sweet sweet 呢! 你睇我 daddy 拆 card & 禮物的時候幾 surprise! 連阿媽都話我哋勁!!
登登登登, 呢個就係我個傑作.....係咪好 good 呢?
heehee...由於今晚老爺&奶奶都是席上客, 見證住 daddy 拆開這些別出心裁的禮物, 我都要用吓我個小宇宙想想其他百寶氹吓佢哋高興 lor!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home