Sillyer n GeorG

January 30, 2008

Charity Works - Orbis (19 Jan 2008)

之前講過1月19日星期六的下午我跟阿妹去做義工....阿妹一向都好支持奧比斯眼科醫院, 今次我哋一齊幫 Orbis 响沙田火車站(港鐵站?)賣抽獎券, 由4點賣到6點半, 好努力咁都只係大概賣了 100 張.

This time is my first time to sell raffles ticket on the street, that day was a bit cold....so 賣賣吓同阿妹都買了點 drinks 補充體力......今次賣抽獎券見到好多人生百態 :
- 有d人一聽到係 "奧比斯" 立刻慷慨解囊
- 有個媽咪聽到係 Orbis 就同d仔女講奧比斯係一個值得支持的慈善團體, 跟住攞銀包出來買抽獎券
- 有對年輕很潮的 couple 給我們一百元, 我哋話"唔好意思, 無得找錢" (因為d donation money 是直接放入旗袋的, 不過我們的手), 佢就話, "我就係買一百元", this one is our biggest donor for that day!
- 有數個好心人都只捐款, 不要抽獎券, 叫我們留下來賣給其他人
- 有d人遠遠見到我哋賣抽獎券立刻繞路行
- 大部分人都當"聽我唔到, 睇我唔見", 木無表情咁行過.... ~.~"


經過今次的"企街" experience, 我同阿妹都話下次見到人在街上賣抽獎券, 一定會支持 ^o^


下面就是我今次賣的奧比斯抽獎券 (當然我都有捐款支持自己啦!!), 希望你都支持奧比斯啦!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home