Sillyer n GeorG

October 19, 2008

Cocopops Update

星期四去完中環睇完ENT, 順便去埋私家醫生度產檢 (原本 scheduled 咗 Friday afternoon), 一來去開中環, 二來都好驚可可米因為我咳而有咩事, 所以都好想早d知道佢的近況. 醫生話bb有d胎水包住, 不用擔心, 不過我真的好驚因為我咳得太厲害了~.~" 好驚bb在我的肚內像洗衣機轉來轉去!

可可米已經31週啦, 不過只有3lbs12oz. 比起我在 BBKingdom 見到其他bb的磅數, 好似稍稍輕了, 而且我的磅數在這3 個星期竟然沒有重過!! 可能是我咳咳吧, 睡得不好. 醫生話BB係average size, 所有 measurement 都寫住BB 係 "average".....咁即係bb好 average la....hahaa...

今次可可米又唔比個正面我哋睇, 不過就見到佢食緊手仔....原來從側面看, 可可米個鼻都唔係好扁...heehee....不過隻眼就仍然仲係似可可爸多d :p

0 Comments:

Post a Comment

<< Home