Sillyer n GeorG

October 05, 2008

For 可可米的新玩具 - Sony HandyCam

GeorG 最近不斷用皇牌藉口 - "因為bb......." 買下很多好可能我原本唔 approve 的"貴"東西回來!!
繼一輛 Nissan MPV (之前講好咗住市區所以唔需要買車) 後, 另一個未比我有充足時間去 consider approve 定唔 approve 就買咗的新玩意就係呢部 Sony HD HandyCam :
點解買呢部, 因為有 HD quality, 同埋最緊要係"細", 至於價錢, 因為一次過買4部 (GeorG 巴閉到可以 persuade 到4個已/將會做爸爸的同事一齊買呢部機), 所以 bargain 到 $6500 一部. 不過部機又確實係好細的, 好 pocket size :
拼埋我隻 palm 就知有幾 handy, GeorG 的謬論 : HandyCam 夠細先會帶出街隨時拿出來拍低BB ga ma ~.~" Well, 我就放長雙眼睇吓你到時係咪成日攞部機出來同 bb 影video, 同埋幾時先學好個剪片 software :p otherwise 又比我哦話 "waste money"!!

好明顯 GeorG 9月尾出的 bonus 已一個仙都無剩仲要洗凸 tim....woowoo...個 economy 咁差, 都唔知下年的人工點 tim ga ~.~"

1 Comments:

Post a Comment

<< Home