Sillyer n GeorG

October 18, 2008

可可媽病倒了

由 pregnant 開始 touchwood 一路都沒有什麼大病, 就算d同事陸陸續續輪住病, 但我都無被感染到. 我知道自己身體一向都不是強壯, 少少天氣轉就成日鼻敏感發作流鼻水, 但有咗bb後反而少了這個 problem, 心想bb一定是一個強頑的bb, 身體一定很 strong.

不過上星期六的晚上, 可可媽開始覺得喉嚨不對勁, 因為每每吞口水也很痛, 心想是不是下午去完護協買東西後同可可爸去了澳洲牛奶bb吃了一個常餐後出事 (因為我覺得那天的通粉很鹹)? 晚上早早的就上床 zzzz, 希望d virus 可以自己離開...點知半夜竟然比喉嚨痛醒來!! 唯有用鹽水 rinse my mouth 再瞓過.

Sunday morning 因為陪媽咪做 bodycheck, 所以順便自己也看看醫生, 點知醫生說我喉嚨不是很紅 wor, 應該沒有大礙, 但我自己卻覺得很痛~.~"Dr. 開了一些消炎藥及 panadol 給我, 那天晚上就吃了消炎藥...晚上依然被喉嚨痛喚醒, 唯有又用鹽水 rinse my mouth 再瞓過啦.

星期一醒來, 喉嚨continue to feel painful, 聲音也開始變沙了, 不想說話>.<

星期二回到公司, 喉嚨還是痛得要命仲要有咳, 早上決定再去 Regal hotel 看看另一個醫生, again, 醫生說我喉嚨不是很紅 wor, 個肺又無雜聲, 好像懷疑我誇張了病情 >.< 給了我 antibiotics, 藥水,消腫藥同喉糖. Lunch 後開始吃了新的藥物, 但喉嚨仍然很痛, 晚上咳得很厲害, 好像成個肺要咳出來一樣, 我一路咳, 一路流眼淚喊辛苦, bb又郁得很厲害, 像在投訴....一瞓底沒多久就咳, 根本不可能入睡, 結果苦了自己, 苦了可可米, 又苦了可可爸. 一家三口也沒覺好瞓. 好不容易捱到了天光.

可可爸下令我留在家休息, 他又拿了一日大假在家照顧我. Daytime好像好了點, 因為可以 on and off sleep for 2 hours, 喉嚨無咁痛, 媽咪也煲了蘋果雪耳粟米湯給我喝....but when the night come, nightmare begins again >.< 站起來還好, 但一瞓底條氣管就squeeze又是猛咳, 是喘氣的咳, 又是咳甩肺的模樣, 流眼淚好辛苦, 其實係嚴重到一路咳d we we 係一路射出來 (even 我已剛剛去了小便), 好唔開心唔知點算, 又瞓唔到, 只懂喊.

星期四一早, 打了電話給 boss 說我仲係好唔舒服不能上班, 因為除了咳, 今日仲開始流鼻水, GeorG 就決定跟我看ENT, 因為原本是預約了星期五下午, 但GeorG 見我實在太辛苦, 所以就帶我早一點去排隊, 希望可以有位打尖看醫生, 終於等了半小時就輪到我了, 醫生了解了我的 symptoms, 同吃了那些藥, 跟住就照了我的鼻, 耳仔和喉嚨.

原來我係患了嚴重的鼻竇炎, 因為d膿流了落喉嚨所以刺激到引發氣喘咳, 醫生說遲一點我就會發燒, 如果依家再唔搞好就好可能會變哮喘, 那時我就需要入院打針, 現在給我一些很 safe 的藥慢慢醫好鼻竇炎, 鼻竇炎好了我就應該唔會再有氣喘咳, 要我成個星期留在家休息, 5日後再回去, 如果情況不好就要試更重的藥了!!睇完ENT, 做埋產檢就要趕回家, 因為可可爸今日下午有meeting, 所以只可以請半日假, he cooked a 米粉 for me as lunch very quickly and then need to rush back to office. 食完 lunch 吃了藥我就 try to take a nap, luckily i can sleep for 1.5 hours without coughing any. 總算可以有覺好瞓....

我將自己生病的 status update 咗落 facebook, 收到好多朋友仔的問候, 真的很感謝....大肚時生病真的很苦>.< 好在有咁多人支持我, 為我同可可米打氣.

希望可可媽早日康復, 同埋唔好感染到可可爸, 如果唔係就無人照顧我哋兩母女lu :p

後記 : 今日(星期一)我已返工啦, 沈晚可以安靜地 sleep for 3 hours, 不過突然又咳醒, 不過在廳行了15分鐘, 條氣順番後又可以再瞓過, until 今朝 alarm rings ^o^好大進步啦!! 希望今晚繼續努力啦!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home