Sillyer n GeorG

July 03, 2008

聽日就出發啦

聽早我同 GeorG 就出發去 Osaka la! 原本打算去4天, 點知因為早星期六無早機機位, GeorG 唔想行程太趕, 所以就比我早一晚去...點知又比我哋排到早機, 所以我又 earn 了一日旅行...heehee...
今次好可能係我生之前的最後一個 honeymoon. 我會好好享受 :p 我也會好好照顧自己, 等 GeorG 唔駛擔心 :p 希望bb合作啦, 也希望天氣會轉好啦, weather forecast 話會 rain 呀 >.<

至於食方面, 我會忍吓口食少d生冷嘢, 不過我真的很想吃蟹道樂, 我怕我忍唔住 lor :p
唔知日本現在是不是 sale season 呢?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home