Sillyer n GeorG

June 28, 2008

6月27日的檢查update

等咗4個星期, 我沈日終於見到e生啦. 見到bb仲係成長緊, 開心到傻咗. 因為呢個星期都無咗扯扯吓的感覺, 好擔心, 星期四仲好傻咁幻想bb出咗事, GeorG見我咁擔心, 就提議我去公司附近看GP睇吓聽唔聽到可可米心跳. 所以星期四臨 lunch 前咪去找 Regal Hotel's Dr. George clinic 睇, 點知個e生話佢哋d普通聽筒未必聽到, 但佢會試吓. 佢事先已聲明兩次聽唔到都唔一定等於BB出事, 因為佢的聽筒唔夠 ultrasound sensitive.

阿e生好似好認真咁搵咗10分鐘, 佢話聽唔到 . 雖然我明白佢"聽唔到都唔一定等於BB出事". 我知道佢聽唔到唔多唔少都好驚, 出咗 clinic 後, 打比 GeorG, 佢再 conference 打咗去我個婦科e生, 我同姑娘講個 story, 差d喊咗出來, 姑娘安撫我, 佢話無流血應該無事, 叫我快d返屋企瞓覺. (咁啱e生星期四下午有手術唔可以早一日見我)...不過我仲要返工, 所以只係同老闆講星期五成日都唔返, 安心在家等去做產檢. 沈日在 clinic 一輪到我, 我就第一時間叫e生咩嘢都唔好講住, 照咗u/s先 :p

bb已經15星期2日大, 個心仲係跳得好快又大聲, e生話個胎好穩定, 叫我唔駛擔心. 佢仲由沈日開始用dvd幫我record所有checking 的畫面 (姑娘話通常20weeks 先開始錄ga, yeah). GeorG 都有用digital camera record 低.因為e生隻DVD唔可以睇住 ~.~" 我沈晚回到家都睇咗GeorG 拍的 clips2次.

至於 boy or girl.....沈日阿b一路都交叉腳遮住佢個重要部位唔比我哋睇男定女,但我好心急想知,因為下個星期五我哋會去大阪5天遊 (hehee...終於成功lure老公同我响生之前去一個旅行)好想買d BB products 回來,e生勁好,叫我出去 check 小便再回來照多一次 (雖然出面超多人).
不過阿b第二次照都仲係唔多合作, 仲係交叉腳,好似好保護自己,點都唔肯比我哋睇. 最後e生唯有出絕招,由下面照(由bb pat pat位度照上去), 雖然我就辛苦d,但最後小b不得不就犯,e生好認真睇咗一輪後話應該係女呀, 因為腳仔中間無嘢突出來 :p

下次4個星期後再見e生就做結構 checking la, 應該會再肯定小b個 sex. 係仔定女都好啦, 不過係女就肯定多個人陪我玩 Hello Kitty....haahaa....希望bb快d踢吓我,等我唔好自己嚇自己啦...終於明白媽媽懷胎10月的時間都好多無形的擔憂, heehee...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home