Sillyer n GeorG

July 14, 2008

We are home!

我哋返來啦, 話咁快就玩完5日的大阪京都旅程. 不過大小平安, 一切順利, 天公做美, 陽光普照(仲好晒 tim). 唔知係咪去旅行, 心情開朗d, 行好久都唔覺好累....heehee....至於食, 也很放縱, 蟹道樂, 雞泡魚, sushi, 冷面, 定食全部都有食, 好在無事....heehee

買方面, 去咗 Akachan (一間專賣 bb product 的 supermarket, 有幾層樓高), 不過d嘢唔係好平, 所以就不是買很多. 同埋我哋唔係好知要買d咩. 買了幾個 chu chu ppsu奶樽, 紗巾, 和尚袍(short sleeves), 夾"lar"衣. 好想買 2008 新款的 Combi stroller 同 Aprica high chair, 因為有兩個款做緊 today special, 好似好平咁 (stroller 08 新款 ~ HKD3500, high chair ~ HKD1000), 但原來個 packing super huge, 無錯係要用 HUGE 來形容, 成個 refrigerator 咁大, 根本 GeorG 就抬唔到返 hotel, 又驚 Cathay charge us 幾百蚊 oversize luggage. 我哋又唔想拆 packing.....所以最後都係只可看, 不能買.

我哋仲係 Baby Gap, Comme Sa, Uniqlo 買了些 bb 衫仔, 襪仔. 但 GeorG 極力反對我買d好cute 的cartoon 動物裝, 佢話好唔鍾意d人搞到自己個b成隻 animal 鬼五馬六咁 wor, 所以在 Rinku Town Outlet 的西松屋只係買了一套 Hello Kitty 便服套裝. GeorG 話滿足吓我呢個 Kitty fans :p

我自己成個 trip 只買了一個手袋, 同埋一條 Hello Kitty necklace (係同MoMoBerries cross over的). 不過食了很多嘢, 同埋可以去旅行, 所以都係 super fun!

我哋响呢個 trip 都有拍照, 不過我覺得自己肥了很多, 特別係塊面, 成個包咁, 唔好睇 ~.~" 唉.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home