Sillyer n GeorG

March 13, 2008

雙喜臨門!!

昨晚去中環做完 facial 後同GeorG dinner, 因為佢今日一早有會開, 所以 dinner 後要 go back to office and continue to work work work, 所以我要獨自回家....好在我趕得及 11點前返到樓下的 supermarket 買粟米, 所以可以煲雪梨粟米 soup 比 honey 同我飲, 近排很忙, 少了煲湯水.... ~.~"

回家開信箱, 見到一封 HKICAP send 比老公的 letter marked 咗 "Private & Confidental", 引起我的 curiosity...唔通老公 forget to pay annual membership fee??! But 好似公司幫佢哋交 ga bor! 搭 lift 時, 我八八卦卦隔住個 envelop "甩" 吓裏面封信的 subject heading .... oh i see the word "practising certificates"....ar yeah! 差不多 timing 出 result la..... 我好努力"甩"....唔係好清楚, 不過見到個 "pleased" 字, 我心諗呢個字 should be a positive indication....不過睇清楚 d 先好, oh...已經開 lift 門, 唯有快d回家打開佢啦......放低d嘢就 "拿拿臨"攞 cutter出來, oh cher, 原來封信用張好雞的膠紙 stick 住, 好易打開 ~.~" 早知响 lift 度翻轉睇吓啦, 唔駛咁儍要"甩" >.<
Anyway... 一睇, yeah "叭士啦!叭士啦!" Of course, i then call GeorG immediately and tell him the good news la!! 終於不用再跟這個可惡的 examination 鬥了! GREAT!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home