Sillyer n GeorG

March 07, 2008

小禮物

GeorG 今個星期一開始返咗祖國出 business trip ~.~" 扔下我足足3個晚上, 又陪唔到我 celebrate our wedding monthiversay (5th), 好在呢個 week 唔算太凍....沈晚GeorG終於搭夜機回來....是很夜那隻....港龍最夜嗰班由北京返香港落地時間是凌晨1時20分, 雖然佢無寄倉行李, but 降落, 泊機, 落機 (唔係 business class 所以無得立刻落機), 過海關....搭的士回家, bathing, unload 行李, 執吓嘢, 拆吓呢幾日以的信.....都唔知佢幾點先真係可以瞓 (當然小妹我已 sleep like a dead pig la...haahaa....), 今朝仲可以早過我起身, 7點15分已 diligently 落牀, 搞到我都有d唔好意思再"賴".....
諗住行去 Kitchen boil hot water.....見到飯桌上有個 yellow paper bag...打開一看...heehee...係個奧運福娃公仔.....老公話佢响北京 duty free 見到好多人買, 所以都買了一個送比我 ^o^ 遲d post 相給share with 你哋....Happy Weekend!!
後記:就係這個掛飾, 佢叫做福娃貝貝 ^o^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home