Sillyer n GeorG

March 10, 2008

3月7日的晚上 ... 很美好!

之前提過 GeorG 去咗北京同天津出 business trip, 所以唔可以陪我過5號, 好在佢趕得切7號回來跟我慶祝...... 因為阿妹想我幫忙 prepare checklist for wedding, 橫豎GeorG 公事繁忙, 都唔會早放工跟我吃飯, 所以7號放工後我就過咗中環幫阿妹先.....不過結果是阿妹又未得閒, 我唯有四處逛逛, 等佢哋電話 la.....最後上咗阿妹 office 一陣子, GeorG 又可以放得工 ~.~" 一團糟 :p

老公問我想食咩, 我話慳d啦, 呢排洗好多錢呀, 兩個人不如就去食 Maxim Group, 半價抵d呀! 老公帶咗我去 Jardine House 嘅 Miso, 不過我見裏面人好多, 好似好嘈咁, 企咗响門口幾分鐘都無人 serve, 所以我就叫老公 "走啦!", 行過隔離, 又是美心食府 "怡翠軒", 門口d水晶好鬼閃, chinese cuisine, 裝修靚靚, d食客又好斯文咁, 所以我2話不說就入去"兩位呀唔該!"

兩公婆開了壺碧螺春歎 dinner, 我很喜歡枱面佈置 & the set of cutlery , 好清雅 ^o^
好肚餓啦, 先來一個好吸引的前菜, 有鮑魚, 小青瓜, 同海蜇頭, 你睇d鮑魚幾大隻 (以前菜計), 好好味呀! 再叫了一客中式牛柳, 唔知咩咩百頁(即係有豆腐, 鮮百合, 白果, 3色椒), 仲有每人一個白粥...yum yum...
最後當然有我最喜歡的甜品啦, 我要了一個杏仁茶 (附送coffee千層糕), GeorG 就叫了 Mango Combo, 有楊枝甘露, mango pancake, and mango 黑糯米, 賣相好得呀, 見到都想食....不過我咳咳, 唔可以食凍嘢 ~.~" 我很喜歡粵翠軒, 應該都會再有下次 :p

0 Comments:

Post a Comment

<< Home