Sillyer n GeorG

January 25, 2008

Merry Christmas - 2007

24 Dec 2007 Christmas Eve

今年 Christmas Eve 公司送我們 half day leave...老公公司仲 generous, full day leave! 不過 anyway, 佢原本都 take annual leave to prepare for his exam on 27th! 因為唔想打擾老公專心讀書, 所以我下午就約埋阿妹做個 facial 才回家同老公吃 dinner.....
今年的平安夜過得很"平安", 因為我們決定不出街四圍迫, 昨晚去銅鑼灣時已買定火煱材料....今晚兩口子在家中安安靜靜的用最新的 mini 電磁爐 (free gift from credit card) 打邊爐.
今晚的夜景很美呀:
再加上咁多手切本地肥牛 & 手打丸丸, 正!!

25 Dec 2007 Christmas Day

等不及 Boxing Day, 老公就叫我拆禮物! 原本佢打算買一個 digital photo frame 比我放响公司 (點解我會知? 因為我呢兩個星期日日問佢, 佢終於頂我唔住講比我聽, 哈哈哈哈哈.....), 不過我d同事warn 我好易比人偷, 所以我就叫佢唔好買呢樣啦.....前幾日返開老爺奶奶家做冬, 比我哋响千色店發現呢個 Kitty display 櫃...heehee...我二話不說就叫老公送呢個櫃比我做 Christmas Gift ^o^
經過一輪商議研究後, 決定放佢响 TV 旁當眼位! 個 display 櫃好靚靚呀 :
眨眼間, 我已將一部份的 Kitty 放入去, 老公話呢度住滿了 Kitty 擠迫戶 ^o^ (因為二三樓都住咗6 個 Kitty, Ground floor 都有4 個 Kitty 加 2 個 figure 公仔!
至於我送什麼比老公做 Christmas Gift? 就係愛心馬荳糕啦, 仲要係 Kitty 頭樣 ga! (特別鳴謝 Paroni 借我 Kitty 膠模! 至於味道, 我覺得 ok....我其實仲有一盆响雪櫃, 我提議帶去晚上的 Christmas Party, 但 George 好誠懇咁話叫我留哂比佢食, 唔好帶去啦, 我諗佢唔想佢d friend jealous 佢有個咁"勁"的老婆囉! haahaaa!!
晚上的 Christmas Party 响 Dr. Yu 的大屋舉行, 有美味的食物 (CitySuper Big Turkey, 2 big plates of sushi, champagne, fruit platter), 有 Wii 玩, 有 Dr Chan 的 BB 叫, 當然仲有歡樂的笑聲啦!
晚上回到家跟雪人同 reindeer 一同合照 ^o^ Merry Christmas!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home