Sillyer n GeorG

May 19, 2008

HarmonyLand Choco Biscuit

嘻嘻, 到依家, 我家大少 GeorG 仲未開始寫我哋九州之旅的 travelogue....我諗都係有心理準備呢個task 會在不知不覺間消失...哈哈哈哈....
今次我要同大家分享其中一樣响九州大分的 HarmonyLand (即係 Hello Kitty Land) 買的東西, 就係一盒 chocolate pie 啦, 無諗過原來咁好味道, 不消兩days, 我哋已 finish the whole box la....haahaa....不過我當然儲低咗個盒啦, 有咁多 Sanrio characters wor...heehee..
其實我現在仲好回味呢個旅程, 太多好好味的美食啦!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home