Sillyer n GeorG

May 07, 2008

Nice stuff from Seoul

前一陣子, 我個 colleague 因為老公去 Seoul 出 business trip, 所以佢都順便跟埋去玩一個 weekend, so happy. 不過我仲 happy, 因為佢買了"手信"比我, 佢有幫我抬了很多又很重的 Laneige and SkinFood products back....heheee...唔好意思 tim....

我的Hello Kitty collection 又多了一個新 member, 閃閃 Hello Kitty 電話繩, 打開佢仲發現有很多心心在 Kitty 後面, kawaii 呢! Loretta, Thank you so much ^o^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home