Sillyer n GeorG

May 07, 2008

潼潼天真宣言 : "我對鞋子漂亮嗎?"

Haven't updated my blog for a long while.
都唔幾得邊晚, 突然放工走去深井探吓潼潼. 今晚佢人細鬼大, 成日走去著我對鞋通屋走, 好搞笑 ^o^ 你睇佢幾 serious 咁步步為營 :
連食飯都唔放過, 仲係要 play with my shoes, 又著又除:
"潼潼, Happy Face plzzzz!"

今晚仲同佢玩了很耐 Up and Down, 即係佢 say "UP!" 我就抱起佢上半天, when she say "Down!", 我就放返佢落地, 佢就玩到騎騎笑, 我就手都痺, 潼潼, 你又快高長大了, 重了很多呀! 下次等 Uncle GeorG 同你玩, 順便幫佢做 exercise...哈哈.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home