Sillyer n GeorG

May 19, 2008

鄉下之旅

自從嫁咗之後, 每一年的清明都跟老公一家回鄉拜山, 我同 GeorG 係同一個鄉下 (東莞), 不過我知東莞好大, 所以我都唔係好清楚我鄉下那條村的 exact location 係邊...不過老爺話我鄉下條村都近佢哋 wor....
基本上返老公鄉下條路唔太崎嶇, 只要搭火車去 Lo Wu, then 轉大旅遊巴到東莞東城, 再搭 5 minutes taxi then can arrive home.
一如已往, 4月5日回到東莞間屋已接近中午, around noon 去拜山, then lunch, then tea....then wait for dinner. 老爺同奶奶早幾日已回鄉下打點 dinner, 包括 book dinner place, book caterer and also invite all family, relatives and friends in 鄉下 to attend this dinner! 今年的 dinner 又有超過10 tables of guests, very 熱鬧 (pls see the photo at the right bottom corner).
不過今年在鄉下的晚上很難捱, 基本上係無得瞓, 因為附近有d屋出租比d廠做 labour hostel, 所以週圍d屋好嘈. 唔係聽到bb喊, 就係d人傾偈 or 鬧交, 煩c >.< 臨天光終於靜小小開始睡, 點知又唔知邊戶人家放爆仗, 仲要係唔係細串那隻, 又比佢嚇醒, 呢家放完, 另一家又放, 簡直係將我的瘋癲指數推上最高. 你知啦, 鄉下間屋基本上係吉屋一間, 我哋間房只有一張牀, 一個衣櫃. 所以d noise 好似放大好多陪咁....GeorG 話係音箱效應, 我哋好似結他盒, dd聲都好像 produce resonance.
第二朝(星期日)飲完個茶後, 我哋都拿拿淋返深圳按摩同去西湖春天食飯:
今次返鄉下老爺好多 relatives 送了新鮮雞蛋給我們, 由於太多, 所以那一排差不多日日都係雞蛋餐, 連燉蛋我都整埋 :p yum yum....

不過下年我會諗諗仲返唔返鄉下拜山, 因為無得瞓我真係唔惦 lor!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home