Sillyer n GeorG

April 13, 2008

Sa-cool-la Sa-cool-la

前一陣子 easter holiday, GeorG’s 嘅 “me-shoe” 一家大細去了 Tokyo旅行 (因私隱關係, 不便在我們的 blog透露 “me-show” 的名字). 之前佢問 GeorG 有無 Tokyo Travel Guide, 呢個重任, GeorG 當然就 delegate 比我呢個屋企”me-shoe” in charge la. 雖然我哋屋企無 Tokyo Travel Guide, 不過我人面廣 (其實係我身邊好多人都喜歡旅行), 所以好快就借到勁多好東西 and pass on to 公司 “me-show”.

“me-shoe” 回來後, 除咗歸還所有 travel guide books, 仲送了一盒好精緻的 “sa-cool-la” 和菓子比我同 GeorG. 好靚靚呀, “mo-shoe” 一定係想借盒菓子 remind GeorG 日本的櫻花好美美, 又浪漫, 應該帶我去看一看 “sa-cool-la”….haahaa….其實拆開袋 biscuit, 有d唔捨得食, 因為d “sa-cool-la” 實在印得好靚. 不過唔想 GeorG 又話我將d零食放到過期都唔比佢食….所以唯有 忍痛將d “sa-cool-la” 食咗落肚, 但係原來味道比想像差了一大截, 都係”好睇唔好食”…heehee…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home