Sillyer n GeorG

April 03, 2008

Elements & 西九

去完浪漫滿屋, 坐van出番元朗行咗一個圈, 就從康樂路坐輕鐵到元朗站轉西鐵再响南昌站轉東涌線去九龍站 (in brief…港鐵遊由北到南). 因為 GeorG 咁耐都未去過 Elements, 所以我決定帶佢行吓, 唔想佢變大鄉里.

去到 Kowloon Station, we first go to the Garden Podium (好似叫唔知咩嘢 Square), 嗰度除了比 ICC, The Waterfont, Sorrento, The Arch, The Harbourside 包圍之外, 仲有好幾間裝修 high high 哋的 restaurant, 我同 GeorG 逐一看看每間 restaurant 門口的 menu….woow…果然係 “好鬼c貴”…hahaa…雖然我唔知d食物水準, but比咁嘅價錢响九龍站天台比一羣樓圍住, 個 feel 都唔覺好正.


我同 GeorG 講, 不如落下面的"夏麪館", 平d and 我又未試過, 最多陣間再食埋 Haagen-Daz ice-cream la (因為今晚呢餐都係我請的…haaha…). Of course, GeorG 無托我手踭 :p 見到夏麪館條人龍唔係好長, 都7點鐘, 不如先 dinner 後 shopping la!

夏麪館d食物我覺得麻麻地, 唔知係咪我哋唔識叫d招牌菜, 個麵 super 唔好味 ~.~”
快快吃完個 dinner, 就同 honey 四周圍行吓….近 H&M 有呢d “best shot” settings, 好 funny…你哋話我似唔似真的坐响塊 chocolate 度呢?

呢張係我伸到隻手好長咁餵隻 rabbi 食 carrot!
我依然十分欣賞呢幾條水柱的設計:
行完 Elements, 我同 GeorG 見天色不錯, 決定行吓去 West Kowloon Promenade 當散步….點知原來都頗遠 ga…行到無鐵絲網的位置(即係租單車舖附近, 就決定停下來拍照). 只可惜無腳架, 條海濱長廊又好好風, 所以”人肉”腳架 (即係 GeorG 對手)都不能發揮超水準, d夜景相唔係好好, 請見諒 :p
右下角的藝術品正好諷刺西九是用”$”堆砌出末, 值得反思!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home