Sillyer n GeorG

March 19, 2008

最美麗的新娘, 最感人的一天....

2008年3月16日, 星期日, 晴朗的一天, 也是我最親的妹妹出閣的一天.

一大清早, 我同 GeorG 就到達港島香格里拉 4017 號套房幫忙打點, 準備9點"接新娘" ^o^
我相信 daddy 跟我出嫁那天一樣, 心情很忐忑不安, 整個早上都緊繃著臉, 有點緊張, 好在一班姊妹都好細心, 不斷講說話引 daddy 發笑, 令氣氛緩和了很多 (衷心的感謝) ^0^

9點啦, 新郎準時上來, 經過一輪討價還價, 成功給開門利是進入遊戲地帶, 哈哈.....兄弟姊妹團玩得好高興, 他們都很會搞氣氛, Mum and Dad 也看得很投入, Mum 更替 Cyrus 向姊妹出頭, 好搞笑.....經過 一些Yoga 高難度動作挑戰, 考驗兄弟團齊心的人龍掌上壓, 唱歌, 跳舞, 嘗過生活的甜酸苦辣, 宣讀愛的宣言.....終於奪得美人歸 ^o^

向家人, 親戚, 當然還有我們 (家姐 & 姐夫) 奉茶後, 他們就出發去男家啦, 而我跟 Mum and Dad 就扮靚靚, 準備下午的 wedding ceremony.


由於時間緊迫, 他們12點多就回來食 lunch, 兄弟姊妹們又忙於為 ceremony 準備, 打點, 練歌 (我也有份 ga)....Christie 同 Cyrus 就忙於換 look, 收拾心情.

Ceremony 就在 Island Shangri La 56/F Roof Garden 舉行, 佈置西式, 我特別喜歡中間的 marqee!! 很漂亮, 很浪漫. Ceremony 有很多人出席, 很熱鬧. 2點30分 Live Band 拉起 "Canon in D", Daddy 徐徐地拖着最美麗的新娘子妹妹 march-in, 把妹妹的手交到 Cyrus 手上的一刻, 我已忍不住感動流淚....接著由一班兄弟姊妹 (包括我)送上一首"Perhaps Love" 給一對新人, 場面感人. Civil Celebrate 由妹妹的 boss Miss Hung 出任, Miss Hung 的 speech, 令場內每一個人都好感動, 這次Mum, 我, 妹妹同Cyrus也禁不住流下開心的淚, 真的很感激每一個人對妹妹的愛錫, 實在感覺榮幸 ^o^

Ceremony 完畢, 拍完照後, 我哋就回房間先休息一回, 妹妹跟妹夫就在 Hotel 四處拍照......時間溜走得很快, 眨眼就到 banquet time.

Christie & Cyrus 的 wedding banquet 設在 ISL 5/F Ballroom. 場地佈置跟下午的 ceremony 截然不同, banquet 用了中式, 很華麗, 充滿喜慶的氣氛! 由於 Christie 同 Cyrus 都有很多朋友, 所以宴開39席, 台下經常都有一條長長等侯拍照的人龍, 十分熱鬧!! 由於實在有很多親戚朋友到賀, 所以開席比原定時間晚了一點 (haahaa...我相信都沒有邊個婚宴能準時開席...heehee....).

Before the couple march-in, 播了 Christie 同 Cyrus 細路仔同結婚相的片段, 又鈎起我的童年回憶, 令我又禁不住眼濕濕, 真傻瓜 ~.~" 終於等到 sis 同 Cyrus march-in la, sis is so so so beautiful like a princess ^o^

由於我實在太容易哭, 所以我事先叫妹妹同 Cyrus 不要在 speech 多謝我, 不過當佢哋say thank you to the parents and family (not specifically mention me and George's name), 我又哭起來, 真傻瓜 :p

唔知係咪 Head Table 關係, d food 特別好味, service 仲特別好, whenever i am away to help my sis on changing, they would help me to use heater to warm the food and serve me again when i come back.

晚宴中仲播了求婚的片段, 呢段 video 由老公 GeorG 拍攝, 當然手定, 質素唔錯, 至於剪接竟然由阿妹的另外一個老闆包辦, 唔講仲以為是 professional photographer 做 ga! 好犀利!!

敬完酒, 仲有即日剪片, 我同老公都覺得條片很好, 可能是局內人, 更加覺得 touching! Cyrus's daddy 係緬甸華僑, 很榮幸 uncle 請了緬甸註香港領事出席呢個婚宴, 佢仲俾面上台講了一個緬甸 speech, 雖然我不懂緬甸話, 但我都聽得到 "christie"..."cyrus" 呢d字..haahaa....我深信是祝賀 and 勉勵的說話吧.

當然最後唔少得的係 Cyrus 為阿妹準備的特別節目啦, 就係唱歌啦, of course 係一個不簡單的唱歌, 由於時間關係, 當 Christie 換晚禮服時, 全場每個guest 都派了一支光纖微型電筒仔(可穿在手指上), 當 Cyrus invite Christie on stage 時, house light was dimed, all guests then turn on the finger light and wave and sing with Cyrus, 我哋仲訂制了兩塊LED boards (好似 fans 燈牌咁), 一塊寫了"Christie", 一塊寫了"I 心 U", 好勁 and 好 professional ga, i m sure my sister is very surprised as i can read from her face ^o^

Here is a link to an album which captures some of the pictures from the night before wedding to the wedding night, please enjoy and share our joy!

Christie & Cyrus

0 Comments:

Post a Comment

<< Home