Sillyer n GeorG

November 24, 2007

Canon Expo

今天的節目 : 陪 GeorG 去 Canon Expo, heehee...好明顯啦, 呢個節目係我陪老公, 唔好成日話我次次去街都係佢陪我啦 :p
Canon Expo free admission, held in Conventional & Exhibition Centre, 主要是 Canon show-off their wide range of products, 個場地看似不太大, 但就節目豐富, 連我都唔覺得悶 ^o^ 有好多相機任 try, 老公當然 try try the Canon 5D la!
行行吓, 見到 Canon 有個 booth 幫你影3D 立體相, 只要捐 $50 比無國界醫生就可以拍一張.
下面張杷緊係唔係那張 3D 相啦, 只是叫哥哥仔用我哋部 digital camera take some pic at this 佈景 as well...heehe....要看立體相, 就要來我家啦, because 要 use a special viewer to see the 3D effect ^o^ 都幾得意 ga. 真係好立體 ga!
最正係場內有個立體影院播 "Swan Lake on Ice" free show , 入場要 wear 個 special glasses, 好似睇 Mickey's Philharmonic Show........ 正!
而我最 happy 係可以 try this new printer (will only launch to the market in December). It is a very handy little printing machine, good for family with kids i think, can print photos readily with low cost (around $2 per 4R pic). 個 printer 仲可以幫你加 special effect, like photo frame, talking bubbles, or made the photo into calendar, 學生相. heehee...i have tried this printer to print a few 4R pictures taken at the Expo too!哈哈, 我個 blog 緊係唔可以少咗食啦, 夜晚返咗MOS食 dinner, 奶奶先整了大閘蟹比我哋四個食, 之後落街酒樓食飯, 原來今晚係老爺奶奶結婚34週年! 我哋的 dinner 有鮑魚仔同埋 super 大的蟶子, yummy!

1 Comments:

  • 我想您們兩公婆的恩愛是可追溯的,因為我發現 Celia 的爸爸媽媽及 GeorG 的爸爸媽媽都是恩愛夫妻,有版俾您們學。好幸福的家庭! 我永遠堅信要令小朋友幸福的首要條件是要父母恩愛甜蜜。

    By Blogger Unknown, at 1:18 PM  

Post a Comment

<< Home