Sillyer n GeorG

November 07, 2007

讓我解開謎底啦!

究竟 GeorG 帶咗我去邊樹威呢? 登登登登, 答案係半島酒店的"Chesa". "Chesa"喺半島的一樓, 出名食瑞士菜, 呢度最有名的是瑞士芝士火煱, 牛尾同 lamp chop (as summarized from openrice.com....haahaa)不過熟悉我哋兩個的朋友仔都知道我哋都唔"hair" cheese and lamp....hahaaa.....而我亦唔ok牛尾 (因為 under Sillyer's 人生字典, 牛尾 is used to 趕烏蠅, 即係 dirty...yak...唔係攞嚟食).
不過唔緊要, openrice d comments 話呢樹的鵝肝都頂呱呱 (唔知幾時開始, GeorG 愛上了美味的鵝肝), 而且服務一流, 最重要是不算超貴, 既然有$埋單, 唔駛罰洗碗, 一於試試啦. 等我直擊一吓當晚的實況先啦:
(註 : 由於這裡是高級餐廳, 門口楝咗個牌叫人"no mobile phone please", 所以我們拍大部份的照片時也沒有開 flash, 怕影響其他食客, 請見諒)

餐廳的內部裝修讓你像置身於瑞士小屋內, 很 home feel, 但我同 GeorG 都不約而同地覺得自己好像是在一客舊式的火車卡內. 個餐牌是紅色加公仔剪影, very lovely, 仲有pink pink candle light, 好有 feel 呢. Menu 雖然不大, 但已有很多 variety, 不錯...
Waiter 哥哥仔好好人, 知道我哋 no cheese, no ox-tail, 就介紹其他d 菜式比我哋選, 見我哋 order 得太多, 驚我哋飽得滯, 仲好好人咁婉轉哋問我哋怕不怕太多 tim. 最後我哋放棄了 lobster bisque, 下次先試 lor. 落完 order 後, 先吃 bread bread.....共有三款, 全部都好好味...yummy! And i also love the wooder bread basket:
Ok, here comes the appetizer, 前文提到, GeorG 的至愛, goose liver, 不是很大舊, but 兩個人分享剛剛好, 很肥味, 不過要 $220 一客 :p 另一個 appetizer 係 crabmeat pancake, 勁多蟹肉, 應該是 fesh crabmeat (咁啱我那天 lunch 也是蟹肉湯麪 @ CZEN, but of course those were frozen crabmeat :p), this appetizer also $220!
主菜嚟啦.....今晚我哋要了 veal chop ($350) and seafood sausage with linguine in lobster sauce ($2xx). Chesa 呢排做緊 Swiss Sauage Festival Promotion, so have a little menu with dishes with sausages, we picked this one as the waiter said this is the only dish which the sausage is 師傅自家製, ask us to try try 師傅的手勢, well it taste nice, 不過如果一碟d我會開心d :p :p
最後是 highlight of the day, swiss chocolate chalet as our dessert, 由於時間關係, 星期日 book 位時已 pre-order this dessert, 仲叫 chef 幫我哋寫 "Happy Anniversary" tim :p 係咪好吸引呢, 味道仲好好呀, dark chocolate lai-ga!
Only the 2 pic i took with GeorG (camera by waiter) used flash ~.~" 你睇我見到間屋仔笑到流晒口水..呵呵..

間屋的命運, 當然是比我哋兩隻暴龍....吃掉, 其實屋內是 fresh cream, ice-cream and 一個好似花占餅的東西, anyway, 好好味, 又好得意, 又是一個難忘的週年紀念... in case you are interested to know, 呢餐埋單 $1200, value for money?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home