Sillyer n GeorG

November 16, 2007

Hello Kitty 主題之旅明晚出發啦!

心情很興奮, 不過我仲未開始 pack luggage....我諗明天早上先早些起牀收拾細軟 :p
行程已大致計劃好 lu, 明天下午4點機場集合 (雖然班機晚上7點25分先起飛), 務必第一個衝上飛機拍照拍照拍照...haahaa....

不過呢幾日就辛苦咗 GeorG, 因為要放假5days, 所以呢個 week 日日都早出晚歸, 晚晚都要做到夜一夜, 沒有一晚能跟我一起睡覺, 都莫講話回來和我吃晚飯了.....慘慘慘.....今晚佢叫我 expect 佢不早過2點才回來....err.......不過我都只 complain 兩句, 畢竟佢都已經超級好肯陪我癲啦, 我諗呢個世上都無乜男人肯真心願意陪老婆去坐 Hello Kitty 飛機同住 Hello Kitty 酒店 lor!
希望佢體力頂得住, 因為明天一早又要上 3 hours PC class, 回來食 lunch 就要出去, no afternoon nap time, 呢幾晚又唔夠訓, 上飛機又要陪我影相無得訓, 簡直又在挑戰人體極限 ~.~"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home