Sillyer n GeorG

November 22, 2007

Hello Kitty 之旅 - 收穫篇

知道很多朋友仔都好期待睇吓我哋呢次 Hello Kitty 超級粉絲之旅的收穫, 雖然我仲未有時間整理旅行的相片 (應該話我仲未收集晒 all pictures from Paroni's camera), 不過昨晚我都捱住眼瞓將我所有的<<戰利品>>攤哂响個廳度 "show-hand".....haahaa.....原來都幾壯觀 lor....不過 next question is : 我間屋邊"樹"有位收埋佢哋呢....老公, 是時候認認真真探討吓呢個難題 lor :p
Picture 1 : Hello Kitty 戰利品 mainly taken/bought at Eva Kitty Air & 台北桃園機場 Hello Kitty 侯機室, 仲有
dd Hello Kitty 產品 & 扭旦 bought in Taipei
Picture 2 : Hello Kitty 戰利品 taken/bought at 高雄漢來大飯店的 Hello Kitty Deluxe Room and the Hello Kitty shop on hotel lobby. (註 : 漢來的 Hello Kitty 造型是專利 ga!)
除了 Hello Kitty, 當然仲有食得的手信啦 (but 只有小部份是自己, 絕大部份是送禮)
Also more gifts to other friends :

Do watch out for my travelogue later on :p :p

2 Comments:

  • Wow...how attractive! I'm so tempted to attempt this Hello Kitty experience! How many pieces of luggage did you have?

    By Blogger Dopie, at 10:30 AM  

  • 真係好好好想怏d睇你响飛機&酒店影嘅相呀

    By Blogger Loretta, at 2:42 PM  

Post a Comment

<< Home