Sillyer n GeorG

November 12, 2007

十分期待.....Hello Kitty 粉絲之旅

正當Sillyer 仲懶懶閒咁update 緊11月1日才完成的曼谷之旅相簿, 都唔知幾時先搞好同大家分享 (都莫講話開始响個 blog 度寫 travelogue..... ~.~"). 其實佢已經密鑼緊鼓, 努力緊籌備接住下來一個令人(嚴格來說可能只有佢同 Paroni 兩個人)興奮的旅程....哈哈哈哈....

其實我哋兩個 Hello Kitty 粉絲很久前已吹水一齊去一個台灣 Hello Kitty 之旅. 講咗一排, 終於鎖定11月. 當然咁有意義的旅遊 (again, for me and Paroni only.....maybe....), 一定要帶埋我哋的至親啦, 所以 GeorG, 阿 Ming 同 bb Mironi 一個都不能決少 :p 經過一輪 compromise (GeorG 的ipo schedule and PC classes, bb 的 playgroup lessons, Ming 的 work schedule.....), 最後擇得好日, 11月17日出發!!
去完Bangkok 2 個星期, 又要再請假去 Taiwan, 我都有d唔好意思, 所以 apply leave 之前都有禮貌地 in-person 問一問老闆比唔比.....老闆的答案係 "都好啦" (但係傻嘅都聽得出唔多願意的語氣). 不過唔理得咁多啦, 既然佢無話 No 就 Go Go Go 啦!

究竟那是一個什麼樣的Hello Kitty旅程? 說出來一定令大家嘩嘩叫....heehee....

首先Hello Kitty 之旅當然要坐 Hello Kitty 飛機啦, 我哋來回香港同台北都會乘坐 Eva Air 的 Hello Kitty 專機. 其實班 Hello Kitty flight 時間唔多好, 香港飛台北晚上 7:25, 返到 hotel 都係時候 zzzz, waste a day, 回程台北飛香港 1635, 得番個上午 and lunch....我同 Paroni 兩個婆仔原本打算只 pick 回程才坐 Kitty flight, so that we can earn more time for the trip on the first day, 但係反而我哋兩個老公都勸我哋來回兩程都坐 Kitty flight! So suprising! Their reason is "要笠都可以笠夠兩 set 呀-ma! 果然洞悉先機, haahaa...."
想知道架 Kitty flight 有幾 kitty, please visit the below link :
http://evakitty.evaair.com/

要稱得上 Kitty 之旅, 除咗 Kitty flight, of course 仲有住宿啦, 我哋此行仲會坐高鐵落高雄住宿漢來大酒店的 Hello Kitty 粉紅夢幻客房&套房, 係咪好誇張呢? 間房真係勁 Kitty ga:
http://www.grand-hilai.com.tw/chinese/kitty.htm

為咗留番d驚喜比大家 (or for those non-Hello Kitty fans, 唔想你哋 too sick of Kitty), 行程其實仲有一些 related to Hello Kitty 的內容, 不過 now 唔透露咁多.
而為了配合 Hello Kitty 之旅, 我亦決定帶晒屋企所有的 Hello Kitty衫, 希望天氣不太冷啦 :p

講咗咁耐, 幾時出發, well....咪就係 the coming saturday : 11月17日 lor! 十分期待

P.S. Because 我呢排工作很忙, cannot afford too much 時間 on trip planning, i must say Thanks to Paroni who has done so much research and planning to make our trip so fruitful. 預祝我哋大家有個難忘又開心的假期!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home