Sillyer n GeorG

July 24, 2007

號外...號外

有什麼消息需要號外咁嚴重呀Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org

heehee......我沈晚收到信, 我個 CIA exam 最後一張 paper pass 咗啦, that means I have completed the CIA exam and now i can add "CIA" these 3 letters on my namecard ^o^
雖然 CIA 唔係 d 好巴閉的 professional designation, 但都總算同工作有關 and finish 咗一個比自己的 task, 同埋最緊要是不用花 $$ re-take....哈哈 (that's really the most important of all) .... hohooo (so 市儈...)

因為我覺得自己好 lucky 可以 pass the exam Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org, 所以我今日請咗 department d colleagues 食下午茶 - 杏花樓 to share my happiness, 佢哋問我做什麼要請, 我答 "開心 lor!", 所以都唔係每個同事知道 underlying 原因 ga :p

明天公司會派信話比每個人聽有幾多人工加 (if any) 同埋有幾多 bonus.....雖然封信明天先有, 但老闆下午肯逐個告訴我們 d details, 唔駛等到頸都長. 佢之前話我哋應該會幾滿意, 但我聽完佢講我的 salary adjustment and bonus 之後沒有什麼表情, 佢似乎唔多滿意我 d 反應, 猛問我點解唔 surprise, 因為比我想像中好 (before he told me the details, he asked me what do i expect).....我答"都唔係 20 個月 bonusFree Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org"....heehee...好似一盤冷水倒落佢到 tim....雖然我唔知我們的 salary adjustment and bonus 結果有沒有因為佢的爭取而多咗, 但我知佢有認真 study HR將會比我的封信 as he thought that HR has done some calculation error on my case :p He forgot that i was only promoted in May last year and so my entitlement need to be pro-rata.....其實我都好 appreciate 佢對 staff 呢 d 咁重要嘅嘢嘅細心, Thank you boss.... (but 佢都唔知我有呢個 blog嘅 :p)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home