Sillyer n GeorG

July 20, 2007

我的舊曆生日....

雖然仲未有耐到, 因為我連新曆都仲要等多差不多一個月.....舊曆就係8月31日.....但我已經知道 GeorG 會扔低我, 唔得閒同我食飯....woowoo.....
事緣前兩日我問 GeorG 8月31日個 weekend 可否 take leave to trip, he told me his colleagues has arranged that night for dinner and karaoke as the newly promoted partners are going to treat them! I was so unhappy at once, as 8月31日 is my 舊曆生日, 佢要同 d 同事&老闆食 dinner 同 karaoke = 會飲酒 and 好鬼夜返 lor.

其實原本的 dinner 是 arrange 在前兩個 weeks, but 其中一個出錢的新老闆要返大陸, so postpone. 唯有希望今次又好似上次咁因要事 cancel/postpone/reschedule the dinner, then i can have my hubby back :p

0 Comments:

Post a Comment

<< Home