Sillyer n GeorG

July 11, 2007

搞到我都有 Holiday Mood tim!

星期一, sister and Cyrus 搭飛機去加拿大自由行兩個 weeks, 中途會去埋 Las Vegas! 佢哋搭下午的 flight, so we had lunch together at the airport.

今日輪到 Mum and Dad 搭飛機, 佢哋趁阿妹去旅行都出去行個圈, 佢哋 join 咗 tour 去越南, 又係下午機, so i will be meeting them at the airport soon.

咁你話我係咪似孤兒女一個响香港捱騾仔呢? 哈哈, 不過我知佢哋一定買"手信"返來比我 lor! 阿妹, 記住帶我最喜歡食的 maple cream biscuit 比我啦 ^o^ 希望佢哋個個都好 happy 返來 la!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home