Sillyer n GeorG

November 10, 2008

媽媽有點擔心...

上星期五, 媽咪一連做了兩個產檢, 早上先去廣華醫院做 checking, 主要媽咪係想知道上次 blood glucose test 的 result, so that 可以下午話比 Dr. Ng 聽. 今次probably 係去廣華最後的一次產檢, 因為醫生 (今次的醫生叫 Dr. Chan, 好好人不過真係好 green) 同我講 BB 的 size 好正常, 可以 meet 到 standard, 如果現在bb突然要出來私家醫院應該都會 admit, 不用 worry. 醫生問我仲想唔想幫我 book next appointment, 佢話怕我政府私家兩面都要產檢跑來跑去會很累....同埋佢都好老實咁話我知 "你知啦, 我哋政府的產檢都係好簡單, 只係聽吓bb心跳, 摸吓你個肚, 同埋 measure 吓個肚的 dimension 就 finis"h.....所以媽咪就同醫生 agree 不用再 arrange next appointment date lu. 不過醫生話如果有咩事, 我都可以隨時打電話回來再安排 checking ga!
其實今朝的產檢仲有一段小插曲, 可可媽咪話個醫生好 "green", 點解我咁講? 因為除了 Dr. Chan looks very young 外, 仲有佢按完媽媽個肚一輪後我問佢bb係咪已經掉了頭, 佢e..e...r...r...話比我聽佢摸得唔係好清楚 ~.~", 仲問我上次私家醫生點同我講, 我話上兩次去私家產檢時都已調了頭, 佢就話"咁應該係掉了啦!", 吓咁都得??

同可可婆吃完 lunch 後就去了中環 Dr. Ng 到, 去到先知 Dr. Ng 突然有 urgent operation 要做, 所以要遲一點才回來, 所以唯有叫可可爸先回 office, 可可婆就陪可可媽在 clinic 等, 因為可可媽很懶, 不想出街行 lu....Dr. Ng 大慨4點3才回來, 媽媽立即call daddy back! 好快就輪到我們見可可米啦. 可可米已經長大到4lb9oz la! 不過唔知係咪可可米長得慢了, 雖然所有 measurement 都係 average, 但個 EDD 就變了12月24日, 吓, 咁係咪即係可可米會遲一點才出來見我們 ga, 可可媽唔想在 hospital 過 Christmas 呀? 定係可可米縮了水?

日子有功, 可可媽開始懂得 interpret 一d ultrasound 的畫面, 可可媽在2d畫面見到bb隻手放在面面上, 所以都知道未必會見到bb個樣 ga la, 況且依家可可米大了裡面更加 crowded, 所以可可米要彎埋一舊都係 understandable ger. 果然今次 Dr.Ng 無比我看4d畫面, 不過可可媽都扮傻問 Dr Ng 點解今次無4d ga? 可可婆都加把口話 : "我成3個月無跟來產檢, 比婆婆見吓你個樣啦!". Dr Ng 又再一次將個碌碌掃去bb面面的 area, 第一張4d相唔係好成功, 因為可可米隻手 cover 了1/4塊面, 但 Dr. Ng 都 print 張相比我, 之後再睇耐d, yeah, 今次可可米隻手仔又移多一點, 又見到多d個樣, Dr Ng 就話印多張比你哋啦, yeah, so this time we have 2 pictures. 不過可可爸同可可媽都覺得bb個樣好似同上次無咩點變, 唔知道出世係咪都係咁包包樣呢 ~.~" 不過可可媽就 very happy with 可可米的 obedience to 可可婆啦....哈哈哈哈...希望佢第日都咁 respect 婆婆啦, 因為most of the time 都係婆婆湊 ga ma, 要聽聽話話呀!!

可可婆問bb頭上 luen luen 的東西係唔係bb的頭髮呀??

Dr Ng 話bb的 development 都好好, 所以下次可以 3 weeks 後先覆診 (即11月28日), 順便下次做埋b型鏈球菌 test....出來同 nurse book next appointment schedule 先發現 Dr. Ng 11月最後個 week 都 on holiday, 要2號先回來....初時都覺得無咩嘢, 咪12月2號先覆診 lor, 但可可婆問我如果我突然在 Dr. Ng 放假時作動生得咁點算......係喎, 咁點算好呀, 到時已經 37 weeks, 真係可能隨時生得 ga wor >.< 問姑娘, 姑娘話不如叫 Dr. Ng 寫定封入院信比我, 到時可能要港安的醫生幫我接生 ga la ~.~" 吓睇咗 Dr. Ng 咁耐到時唔係佢幫我接生好似唔係好好 wor, 咁不如我去政府生, 如果係咪都無得 choose doctor >.< 不過港安那 $20,000 deposit 就凍過水 lu ~.~"

可可米, 你要乖乖哋唔好咁早出來呀, 一定要等 Dr. Ng 放完假回來先好出來呀, 即係要過38 weeks 呀!! 可可媽11月尾一定覺得時間好難過了, 真令人擔心呀 ~.~"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home