Sillyer n GeorG

December 10, 2007

是日東主有喜 ^O^

今日係我 Daddy 的 birthday.....佢幾多歲? Well....過咗 60 但佢未夠"錚"攞老人咭...heehee....
今晚仍然是擺兩圍開心慶祝一吓, 而我個 DIY 蛋糕, of course, 好見得人啦, 不過現在無相片提供, 請包涵, 不過我都有响 Regal 訂了一個好美味的黑森林蛋糕, 始終生日有個蛋糕好d呀嘛 ^o^

借呢度的篇幅等我同 GeorG 一起祝 Daddy "福如東海, 壽比南山, 最緊要是身體健康!"....well 眨眼又一年啦.

P.S. 希望佢唔會話我哋 DIY 個蛋糕咁無聊啦, 哈哈哈哈哈哈哈.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home