Sillyer n GeorG

September 03, 2007

買了書包啦!!

經過姑娘同我一輪research後, Saturday 阿妹, GeorG 同我在 CWB 四處張羅了數個 suits 碧旗的書包, 拍了相片給她choose, 終於她 pick 了這個:
Happy to see that she loves the bag a lot, as she smiles the whole day! 我今日仲買咗一件 Sanrio 的 Kuromi T-shirt 比佢, 佢話唔捨得著, 想留番第時我哋帶得佢去街先著, 搞到我眼濕濕 tim...

This pic is taken by my kid @ Po Leung Kuk's dining hall



(last posted on 30 August 2007)
Oh....好懊惱...
我保良局的小朋友想我買個書包比佢開學, 買唔係問題, but 究竟一個升6年級的小朋友應該配一個什麼樣的backpack 呢.....我知道她喜歡 Winnie the Pooh 同 Kuromi, 但 cartoon charater 書包好像不太適合.....點算好, 有無好提議呀?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home