Sillyer n GeorG

August 17, 2007

今天一定是好曰子

今天一定是好曰子!! 因為今日一口氣我知道 (directly and indirectly) 四個朋友&大學舊同學準備迎接小生命!
真的替他們高興 & 興奮. 其中朋友仔個 bb 預產期係下年農曆年初一....唔知會唔會很準時同埋第一個跑出呢? 雖然朋友仔話佢唔想 CNY 生 bb, 'cos market would be closed and there will be no food ~.~" haahaa...但我 worry bb if CNY 出世唔著數, probably "dou"少封利是 lor :p
另外個大學舊同學我知道佢哋年初已計劃要 bb, 一路都努力中, 仲趁生 baby 前去 long Europe trip....今日佢講呢個 good news 比我聽時真的 feel 到佢將會做 daddy 的喜悅 and 興奮, 我好肯定佢會是好爸爸 and husband, 因為佢為了早點回家每天都 drive a long way to and from work, his wife is really lucky to have him ^o^

Friends, my best wishes to you and your family ^o^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home