Sillyer n GeorG

August 07, 2007

Next Tuesday

Next Tuesday is 我的大日子, 814 = "發一世", 哈哈, 確實是我的願望, 當然, "富有"未必一定是指$$, 也可以是心靈.

上個星期, 差不多沒有好好地見過 GeorG, 他的工作實在太忙, 真的是24小時不停運作, 返7仔都有 shift, 但佢無, 一腳踢7x24....我呢個飄忽的老婆又突然忍無可忍發火....一輪機關槍 bang bang bang 後, 無理地要求 GeorG 下星期二放假來證明我的重要地位.....結果我這個無理要求比受理, 仲立刻執行入紙申請.... (hahaa....但我仲未入紙攞假, 費事 GeorG 又 last minute change :p)

Anyway, 佢好樂觀地認為自己會放到假, 呢兩日大家都積極地想想要怎樣好好用呢一日 :p
大家一致通過做一D weekday 返工 enjoy 唔到的事情.....就係 high tea la....經過一輪資料收集 and 商議後, 沈晚大家一致通過去 Four Seasons....當 GeorG 興致勃勃 call to reserve table, hotel 話只接受 hotel 住客落 booking, 我哋要 walk-in.....ok, 你係好好 follow 呢個規矩先好, 咪比我哋發現"陳太"落嚟食 tea 一早留枱比佢 :p
well, wish that we can manage to try this High Tea out next Tuesday, 好期待佢的 green tea and unlimited refill 的 dessert lor!

其實我哋仲有好多嘢想做, 例如睇戲, 打保齡.....點安排好呢?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home