Sillyer n GeorG

November 22, 2006

My Collection - 7仔 Hello Kitty 祝福系列

GeorG D 同事勁好人, 成日幫襯 7仔買嘢, 比咗好多 Hello Kitty 我 ^o^
雖然我都好努力响 7仔到買早餐, 零食, magazine, 有時連 lunch 都幫襯 .... 但都好 difficult to collect the whole set.....and you know sometimes there are a lot of repeats >.< 沈晚一口氣拆咗 17 + 7 個 Kitty 吊飾, 全部都係 GeorG D 同事送給我 (Thank you Michael and Cherry).... 雖然有好多係 repeat, 但拆的過程都好開心, 逐個响度甩吓, 猛叫唔好 repeat......哈哈, 成個傻瓜~, GeorG 見到都滴哂汗 ~.~" 問自己是否娶咗個傻婆.....可憐 ..... hhaaaahaaa...... 講番我 D Kitty.......玩完拆禮物後結果係點? ...... 我現在共有 35 個7仔Kitty吊飾, 17個唔同款, 另外18個repeat 款, 仲要一排先儲哂 30 個款, 大家努力幫襯 7仔呀!! 得閒先影 D 相比大家睇! p.s. 今朝我又幫襯7仔三十幾蚊, 換咗兩個 Kitty 返來, but 我甩度兩個都是一樣 shape, 似 repeat lor. 我諗係時候問吓7仔個 program 完時有無 free exchange programe 先, 同埋 complain 吓 always having the same 吊飾 if I buy for more than one at a time!



0 Comments:

Post a Comment

<< Home