Sillyer n GeorG

December 03, 2008

Our Third Wedding Anniversary

3年啦, 我哋結咗婚3年啦 (11月5日), 今年的 wedding anniversary 特別唔同, 因為我個肚多了可可米, GeorG 個膊頭又將會更重. 唔知以後仲無呢個情趣 or freedom 兩個人靜靜地慶祝, 所以我哋決定 take annual leave to celebrate...heehee...

GeorG 一早就從飲食男女 pick 咗間 French Restaurant in Central 準備同我食餐 romantic dinner, 不過已變成c-奶仔的我就發現 openrice 勁多人讚 Royal Garden hotel 的 lunch buffet, 仲要有 40% off coupon download! Wow, so jetso.
不過 GeorG 就唔多想在呢個 special day 食 buffet.....但可惜佢有一個大緊肚子的老婆, 所以不得不就犯....kaakaa....

個 buffet 真的好正, 因為有勁多嘢食....點心, 海南雞飯, 煎澳洲牛, 即煮意大利粉, dessert (esp 係杏仁豆腐) 係我的至愛, 老公就幫我食多咗d蟹腳, sashimi同 ice-cream...heehee....weekday放假嘆個 buffet lunch 簡直係人生一大樂事...no rush and hassel-free ^o^ 胃口都特別好呀, 食到我好似 over 咗有d辛苦...kaakaaa....
After the big lunch, GeorG 就同我 rehearsal 吓如果用舊隧去港安醫院要多久, well, 間醫院確實好鬼c遠 lor ~.~"
之後就 drive 去山頂遊車河, 途中經過一個地方可以看到維港的景致, 就下車同可可米拍了幾張相留念 ^o^

去到山頂, 比 GeorG 拖了我散步了超過 30 minutes, 佢話山頂空氣好, 做吓運動對我好 wor, 不過拿住個 bowling 响個肚度, 爸爸, 媽媽都好易累 ga.

到了黃昏, 是時候吃 dinner 了, 不過我哋個 buffet lunch 仲留了很多在肚內 wor, 唔想 waste 個 French Dinner 呀, 我只可以吃到個 soup only....咁不如回家早點休息看電視啦.... on our way back, 又經過頭先拍照的地方, 不過已變成晚上的景色 lu. 仲有好多好多 tourist coach tim ah, 原來d tourists 都係來呢樹 have snapshots ga! 媽媽又無蝕底, 影張夜景先...不過無腳架 :p

開開心心又同 GeorG 共同向4週年出發啦!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home