Sillyer n GeorG

December 28, 2007

2007 最後一個工作 day

無錯, 今日是我响 2007 最後一個 working day, 唔係因為公司 31 Dec 放我 1 day 假 (雖然 GeorG 間公司真係咁好送兩日假 - 24 and 31 Dec 比所有 staff).....
well....我聽日又飛啦, 我又去旅行啦 :p
數一數手指, 呢個 trip 原來已是我今年第五次旅行 (二月兩公婆去沙巴, 五月去關島出席 Loretta and Patrick's 婚禮順度遊玩, 十月同雙方 parents 去曼谷, 十一月同 Paroni 一家去了台灣難忘 Hello Kitty 之旅)....今次就兩公婆去一趟日本的九州, 浸浸溫泉, 駕車到處觀光, 渡過 2008 的新年.

今次雖然有 7 days, 但行程緊迫, 先坐飛機入福岡, 到榑多市一遊, 再駕車落豪斯登堡, 一路向右手面進發, 玩埋九州的 Hello Kitty Land (即係 Harmony Land), 再到別府, 油布院觀光, 浸溫泉, 最後回福岡坐飛機返港.....希望天氣不要太"寒", 行程順利, 沒有走錯路, 部GPS 聽教聽話, 不會點錯路啦...haahaa.....

各位朋友仔, 在此祝願大家新年快樂, 新的一年工作順利, 身體健康 (但我自己現在流緊鼻水....haahaa....), 和伴侶恩恩愛愛.... All the best la.
2008再見!!

1 Comments:

  • 知道您們快去今年第5次旅行, 也真替您們高興。同時,也讓我看到另一個畫面 - 只要兩夫婦恩愛甜蜜,沒有小朋友也不一定是個遺憾,亦可以好開心如意甜蜜!

    By Blogger Unknown, at 1:11 PM  

Post a Comment

<< Home