Sillyer n GeorG

March 22, 2007

老公好快就生日啦!

老公好快就生日啦! 今個 Sunday 他和我的年齡距離由又 0 變成 1, 哈哈!
吸收咗個 friend 遲咗訂位的 experience (阿朋友仔, 唔好"趙"我 ...), 我早兩個 week 就訂定枱, 今年我打算帶 GeorG 去嘆法國私房菜 Le Blanc ^o^ 我自己都有好幾年無去過 Le Blanc la!

以下是我同 GeorG昨晚臨睡前的 conversation :
Sillyer : 老公呀, 你生日 dinner 是你請還是我比錢?
GeorG : 我請 la!
Sillyer : 咁你想要咩生日禮物呢?
GeorG : 唔駛嘞, 你同我食飯咪夠囉!
Sillyer : 我哋今晚都一齊食飯呀!
GeorG : 係呀, 咪好開心囉!
Sillyer : 真係唔要生日禮物? (高 8 度)
GeorG : 唔駛嘞.
Sillyer : 咁你生日會買禮物比我嗎? (Sillyer 又妙想天開, 竟然掉番轉 ask for gift...)
GeorG : 好呀, 不如就去揀耳環 (Sillyer 上星期六同 GeorG 提過想將一粒3O幾份的 diamond ring upgrade 做一對半卡的耳環, 仲提議佢8 月生日時做 birthday gift)
Sillyer : 吓, 你講真 ga? 一對定一隻?
GeorG : 買耳環緊係一對 ga la!
Sillyer : 一對半卡耳環好貴 wor! 我隻介指幾年前買嗰時6千零蚊, 收番都唔知有無5千! 半卡石起碼都萬五啦, 一對成三萬喎!
GeorG : 唔緊要 la, 月尾出糧就夠錢!
Sillyer : 咁我八月生日時仲有無禮物 ga?
GeorG : 有, 到時再買第二D嘢. 星期日睇咗耳環先啦.
Sillyer : 睇吓到時揀唔啱先 la! (我個口竟然無話唔駛...heehee)

跟住 Sillyer 只懂儍笑......心想不枉我今日突然有 idea, 响極 hurray 的時間內搞掂你份生日 surprise! 仲以為只有我對你好好, 原來你都記住我想要 earring ga! 無幾耐 Sillyer 就好 sweet 咁瞓着....

後記 : 希望老公見到份禮物時會好鍾意啦!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home